Dr. Viton - Serrapeptase

serrapeptase

Dr.Viton - Serrapeptase е супериорен протеолитички ензим со моќни природни антивоспалителни својства

Dr.Viton - Serrapeptase помага во намалување на воспалението и болката поради неговата способност да го блокира ослободувањето на амините кои се одговорни за болката од воспалените ткива.

Dr.Viton - Serrapeptase промовира здрав инфламаторен и имун систем, поддржувајќи го здравјето на зглобовите заштитувајќи ги поврзувачките ткива на лигаментите и тетивите. Исто така им помага на вашите бели дробови и респираторен систем да функционираат поефикасно, со што се промовира целосна благосостојба.

Dr.Viton - Serrapeptase ја обновува вашата кожа, го елиминира црвенилото, акните, го спречува предвремено стареење, брчките, неизедначениот тен... буквално го отстранува мртвото ткиво, оставајќи го само здравото ткиво, односно го согорува и отстранува единствено воспаленото ткиво на вашата кожа. Моќта на овој природен ензим во третирање на проблемите со кожата е огромна.

Dr.Viton - Serrapeptase е изведен од изолирана бактерија, сератија Е15. Во неговата органска форма тој е најден во дигестивниот систем на свилената буба како моќен ензим.

Dr.Viton - Serrapeptase главно е користен заради неговите анти-инфламаторни својства, па така е користен за помош на многу различни видови на воспаленија, болка и инфекции, од болно грло до болка предизвикана од ефектите на атеросклерозата – хронична инфламација на артериските ѕидови, предизвикувајќи тие да се зацврстат и задебелат. Симптомите на артeросклерозата се намалена циркулација, болка во градите, срцеви удари, па дури и ненадејно запирање на работата на срцето.

Dr.Viton - Serrapeptase е ензим кој е корисен како дневна превенција и третман за мноштво здравствени проблеми.

Здравствените бенефити на Dr.Viton - Serrapeptase:

• Ги намалува воспаленијата
  • Против атеросклероза
  • Против хронично црвенило
  • Помага во повреди кои предизвикале траума на ткивата
  • Болка, задршка на вода и оток
  • Помага против појава на цисти на градите
  • Помага при инфекции во ушите, носот и грлото
  • Помага при синдром на карпал тунел
  • Чувар на здравјето на срцето
  • Против синузитис
  • Третман при мозочен удар и превенција

Dr. Viton - Serrapeptase можете да го набавите во аптеките на: Еурофарм, Виола, Плус Фарма, Галениум, Бети и во сите подобро снабдени аптеки.